Nyheter

EN UNIK, GUIDAD MEDITATION: "Jord-Kosmos-Meditation MED Crop Circle-Sounds"

26.04.2017 10:27
"JORD-KOSMOS-MEDITATION MED CROP CIRCLE-SOUNDS"   DEN STORA ÄNGELN SARGOLAIS HAR GETT GRUNDSTRUKTUREN TILL DEN MENTALA ÖVNINGEN I BOKEN ASK YOUR ANGELS. MYCKET MER TEXTINFO FINNS  PÅ SOUNDCLOUD:   "JORD-KOSMOS-MEDITATION MED CROP CIRCLE SOUNDS" FÖR CE5 KONTAKTARBETE ÄR KRYDDAD MED...

Misunderstandings and untruths in religions, Erich von Däniken´s legacy.

03.04.2017 11:06
  Erich Von Däniken (February 23, 2019) - Beyond the Legend: Angelic ETs of the Ancient World    

HEALING & PROTECTION SHIELD FROM MY EXTRATERRESTRIAL FAMILY.

23.03.2017 09:32
I received this symbol in a dream about 20 years ago. I did not see the giver but the message was clear from who it was from.The shield was golden and had fantastic electric circuitlike forms. It clearly showed the heart and cross image which I have later on registered as my Atonworks-logotype.It...

Mobilstrålning orsakar hjärntumör – sambandet klart!

16.03.2017 15:45
Under årens lopp har jag delat ut information till många unga familjer om strålningsrisker, tills en far med 3 st små barn skrek åt mig: "JAG VILL INTE VETA!" Jag hoppas att han läser den här informationen: Mobilstrålning orsakar hjärntumör - sambandet klart.Jag har också informerat många...

Bot mot psykisk attack. Testa själv någon gång!

24.02.2017 05:12
Sorry för grammatiken...Vaknade ur nattens dröm till starka smärtor i min kropp och kände en klaustrofobisk känsla av att vara fångad!Jag såg en inre bild på fångar i svart-vit-randiga kläder. De såg förvånade ut och var mycket ledsna....mycket obehagligt!!!När jag helt vaken, hade jag...

Mindre underbara medmänniskor

11.02.2017 03:30
Den som fattar, fattar."Christ Carrying the Cross" Hieronymus Bosch (circa 1450-1516)

The separation of mankind

15.01.2017 20:26
                                

Överleva kriser i vardagen.

21.12.2016 03:38
TIPS OCH RÅD FRÅN CIVILFÖRSVARET. ÖVERLEVNADSBUTIKEN.2019: "NEDSLÄCKT LAND" på SVT!!

Medical doctor and dream researher Larry Burk!

15.12.2016 19:51
"The Age of Aquarius" by Mari Aton. The full moon is a symbol for "The Inner Tutor" / intuition."Cancer warning dreams that can save your life"-video with Larry Burk, MD, CEHP.A vivid, more real-than-real dream that wakes you up and later comes true is one of the most awe-inspiring...

The Hathors, The Art of Jumping Timelines

12.12.2016 12:12
Ma´atListen to Tom Kenyon he channels The Hathors, The Art of Jumping TimelinesMore with Tom Kenyon: Tom Kenyon on Channeling the Hathors Part 1: - A Shift in Consciousness  "...gathering information beyound our nervous system!"
<< 21 | 22 | 23 | 24 | 25 >>